Info Gastheer / Host

SCROLL DOWN FOR ENGLISH

HOE ZIET DE AVOND ER UIT VOOR EEN GASTHEER/VROUW
Als gastheer/gastvrouw stel je je huis om 18.00 uur open voor de start (kick-off) van de avond. Per adres komen 20 tot 25 gasten bij elkaar voor een welkomstdrankje. Iemand van het Walking Dinner team zal aanwezig zijn om het routeoverzicht aan de gasten uit te delen en eventuele vragen te beantwoorden. De gastheren en gastvrouwen gaan om 19.00 uur ook naar hun eerste adres en beleven de rest van de avond als gast.

De wijn voor de ontvangst wordt door Wijn op Dronk verzorgd en de hapjes door Gransjean en Alexanderhoeve.

Bij het registreren als gast, vind je de vraag of je als gastheer/vrouw wilt optreden.


PROGRAMMA VOOR DE GASTHEER/VROUW

18.00 uur ca. 20 – 25 gasten verzamelen zich bij jou

19:00 uur gasten (incl. jijzelf) gaan op pad naar eerste adres voor het voorgerecht

Vervolgens volg jij het programma van de Gast.


_________________________________________________________________________


WHAT TO EXPECT WHEN YOU SIGN UP AS HOST/HOSTESS
As a host/hostess, you will open your home at 6pm for the kick-off of the evening. At every address 20 to 25 guests will gather for some nibbles and drinks. A Walking Dinner team member will be present to hand out the personal itineraries to the guests and answer questions. Hosts and hostesses will participate in the dinner as a guest and will leave at 7pm with the other guests for their first course. 

The wine for the kick-off in your home will be provided by Wijn op Dronk and some nibbles by Gransjean and Alexander Hoeve.

When registering as a Guest, you will find the question to register as Host / Hostess.


PROGRAM FOR THE HOST/HOSTESS

6.00 pm Approximately 20 – 25 guests gather at your home

7.00 pm Guests (including yourself) will leave to their first address for the starter

For the remainder of the evening, you will follow the Guest Program.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten